برگزاری آزمون آسکی دانشجویان کارشناسی کاردرمانی در مرکز مهارت های بالینی
آزمون آسکی (OSCE ) دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی رشته کار درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور16 نفر از دانشجویان در مرکز مهارت های بالینی برگزار شد .
این آزمون با هدف ارزیابی مهارت های بالینی ، توانمندی های حرفه ای وآمادگی دانشجویان برای ورود به عرصه ارائه خدمات تخصصی کار درمانی طراحی واجرا شد .شرکت کنندگان در فضایی
استاندارد وشبیه سازی شده ،مهارت های خود را در سناریوهای متنوع بالینی به نمایش گذاشتند و توسط اعضای هیئت علمی وارزیابان مورد سنجش قرار گرفتند .
برگزاری آزمون آسکی نقش مهمی در ارزیابی دقیق شایستگی حرفه ای دانشجویان دارد .
مرکز مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با فراهم سازی زیر ساخت های آموزشی وارزیابی استاندارد ،همواره در راستای کیفیت آموزش علوم پزشکی وتوسعه آموزش های مبتنی بر مهارت گام بر میدارد .
لینک کوتاه خبر :